
|
Vi tok båten til Kjøbenhavn og spiste gå-mat første dagen. |

|
|
| I Kjøbenhavn bodde vi på et hotell ikke langt fra Tivoli. Tore hadde arrangert turen. |
| |

På brun cafe i Kjøbenhavn |
Om kvelden spiste vi på en resturant på Tivoli. |
 |
|
|
| |
|
| |
 |
| |
 |
Tilbake på hotellet hadde
vi et lite nach-spiel på rommet til
Kari og Laila |
 |
|
| |
 |
Dagen etter var vi selvfølgelig på Klampenborg.
Marit er ikke med i Toto-klubben, men hun hadde tatt båten sammen med oss. Vi traff henne på Klampenborg også, sammen med venninden sin Susanne. |
|
| Tilbake på båten |
|
| |
| Festmiddag med servering |
|
| |
| Etter middag ble det en tur i pianobaren |
|
| |